1. Zamówienia na towary oferowane w sklepie internetowym GOLDTOP przyjmowane są za pomocą formularza zamówienia. Nieprawidłowo wypełnione formularze zamówień nie będą rozpatrywane.
2. Każde przesłane do nas zamówienie jest potwierdzane e-mailem.
3. Sklep internetowy GOLDTOP zobowiązuje się rozpatrywać zamówienia w następny dzień roboczy od chwili ich złożenia. W przypadku braku towaru w magazynie, Klient jest natychmiast informowany o tym fakcie i związanym z tym wydłużeniem się czasu realizacji zamówienia.
4. W przypadku braku możliwości realizacji zamówienia lub zmiany cen niezwłocznie kontaktujemy się z Klientem.
5. Zamówienia, których nie uda się potwierdzić w przeciągu dwóch dni roboczych, nie będą realizowane.
6. Po uiszczeniu opłaty Klient ma prawo do sprawdzenia zawartości paczki w obecności dostarczyciela.
7. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko w momencie odbioru towaru w obecności spedytora. Warunkiem przyjęcia tego typu reklamacji będzie spisanie wraz z dostarczycielem protokołu reklamacyjnego.
8. Zamówiony sprzęt wysyłamy pocztą lub przesyłką kurierską w ciągu maksymalnie trzech dni roboczych od daty zmiany statusu zamówienia na realizacja chyba, że przy produkcie na stronach sklepu podany był inny termin dostawy.
9. Firma GOLDTOP, właściciel sklepu, zastrzega sobie prawo do wycofania poszczególnych produktów ze sprzedaży.
10. Na sprzedany towar firma GOLDTOP wystawia paragony. Osoby pragnące otrzymać fakturę VAT, powinny poinformować o tym sklep (komentarz przy zamówieniu), oraz przesłać numer NIP (także poprzez komentarz przy zamówieniu).