Towary zamówione w Sklepie Internetowym dostarczamy na terenie całej Polski za pośrednictwem Poczty Polskiej, lub kuriera (na życzenie).
Wysyłka zamówionych towarów realizowana jest w przeciągu 24 godzin od chwili złożenia zamówienia lub wpłynięcia należnej kwoty na konto bankowe naszego sklepu.
Opłaty transportowe kształtują się wegług poniższych stawek:
Poczta Polska - Paczka Priorytetowa (przy wpłacie na konto): 10 zł
Poczta Polska - Paczka pobraniowa priorytetowa: (płatność przy odbiorze przesyłki) 13,50 zł
W dniu przekazania towaru Poczcie Polskiej lub firmie kurierskiej klient powiadamiany jest o tym fakcie za pomocą poczty elektronicznej.
W przypadku wybrania formy płatności przedpłata należną kwotę należy przelać na konto sklepu po otrzymaniu e-mail o zmianie statusu zamówienia na realizowane.
Klient może dokonać zwrotu zakupionego towaru w terminie 10 dni od daty otrzymania przesyłki pod warunkiem, że towar jest nieuszkodzony, w oryginalnym opakowaniu, z kompletem dokumentacji i nie nosi śladów eksploatacji.
Procedura zwrotu jest następująca:
1. Klient informuje obsługę sklepu o chęci zwrotu zakupionych produktów.
2. Wysyła dobrze zabezpieczony, zwracany towar na koszt własny do siedziby firmy GOLDTOP.
GOLDTOP - Mirosław Rawiński
ul. Nowogrodzka 16
00-511 Warszawa
3. Obsługa sklepu sprawdza, czy zwracany towar spełnia warunki konieczne do przyjęcia zwrotu (patrz pierwszy akapit działu "Zwroty")
4. Jeśli wszystkie warunki niezbędne do pozytywnego rozpatrzeniu procedury zwrotu są spełnione firma GOLDTOP przelewa kwotę, będącą równowartością zwracanego towaru na wskazane przez klienta konto bankowe.